lørdag den 25. september 2010

Morgenmad i haven - det er vanedannende!

Vågnede kl. halv syv! - Syntes, at det måske var for tidligt og for koldt at spise morgenmad i haven. På den anden side har jeg i DEN grad nydt at spise morgenmad ude; faktisk har der siden 1. september, hvor jeg begyndte mere systematisk med min ude-morgenmads-spisning, kun været en enkelt dag med lidt regn, så jeg måtte ind på terrassen.



Da jeg først var derude lidt over syv med varm kaffe, sprødstegt spejlæg, ristet brød og god marmelade, viste det sig - selvfølgelig - at der var vindstille og i virkeligheden ikke særlig koldt. Stille, bortset fra de trækkende fugle, som var mange nok til at flyve i flok.


 Og på vesthimlen stod fuldmånen stadig højt på himlen. Det var stemningsfuld morgenmad. 

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det fantastisk, mor.
    Jeg længes indimellem i dén grad efter en have! Kan næsten dufte friskheden og det dugvåde græs helt herned. Og sikke dejlige billeder...
    Rigtig god søndag - hils paps!
    Knus fra Eva
    PS: Vi holdt jo sammenskudsgilde i går, - SÅ hyggeligt - og heldigvis er vi allerede færdig med al oprydningen - så nu må jeg hellere gå i gang med at lave tyrkisk lektier...

    SvarSlet