lørdag den 11. september 2010

Med Kniv & Gaffel til Morgenmad

Jeg har en svag erindring om, at varm mad var godt mod tømmermænd, så jeg var ung. Men også UDEN tømmermænd skulle man måske lidt oftere spise left-overs om morgenen.

Rester fra gårsdagens moussaka endte idag på min morgenmad (ja, jeg har ikke 2 små børn, der skal gøres klar til børnehaven! - jeg har faktisk tænkt en del over, hvordan man kick-starter om morgenen!)

Men ristet rest flûte og lidt moussaka (som fik en kort tur i micro'en), créme fraîche og et drys snittet basilikum ovenpå.

OG - jeg drikker IKKE øl til morgenmad, men friskpresset æblesaft.

I uge 36 har auberginen fået lov at få en hovedrolle, så det er blevet til moussaka og grillede aubergineskiver. En caviar d'aubergine skal jeg nu også have i den nærmeste fremtid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar